Hayata Dair,  Seyahat

Mayıs’ta Bodrum

Capture

Mayıs ayını Bodrum’da kucaklamak bulutların üstünde olmak gibi bir şey.

Sabahtan Kale’yi gezdik, kalenin içindeki dut ağacından dut yedik, tavuş kuşlarının resmini çektik. Marina’da gezindik, hediyeliklere baktık, Göltürkbükü minibüsleriyle otelimize doğru giderken limon ağaçlarının, tavuk ve horozlu bahçelerin arasından geçtik. Otelimiz çiçek bahçesi gibiydi, sardunya, zakkum, begonvil, yaseminler… Kıştan sonra baharın renkleri cennet gibi hissettirdi. Akşam yemeğinde çorba, salata ve levrek vardı, kahvemizi de içerek havuz başında güneşi batırdık. Sonra yürüyüş yapmaya çıktık, çok iyi geldi, ne kadar güzeldi hava, tatlı serin, her yer sakin, boş… Sokak arasında düğün hazırlıklarını gördük, pırıltılı kıyafetler ve oyun havaları… Gülümseyerek izledik ve odamıza dönünce biraz da bahçede oturduk. Erkenden derin ve keyifli bir uykuya dalmak üzere yattık.

Ertesi sabah güzel bir kahvaltı ve peşinden Zeki Müren’in Evi’ni gezmek üzere Bodrum’a döndük. Zeki Müren şarkıları eşliğinde odaları adım adım gezerken kendimden geçtim adeta. Fevkaladeydi. Akşama İstanbul’a dönerken, bu kısacık haftasonu kaçamağının ne kadar iyi geldiğini düşündüm.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)